Maszk vagy nem maszk? Ez itt a kérdés.....

Jó ideje nem született semmi iromány itt az oldalon, de ez a maszk dolog mostmár kikészít.

Nem mehetsz nélküle boltba, gyógyszertárba, se sehova. Mert kötelező.... Igaz hogy szinte semmi ellen nem véd, de azért ránk erőltetik folyamatosan. Ráadásul vedd meg, nem kevés pénzért, ugyanis 1-2 alkalomnál többször ritkán lehet hordani hiszen elszakad, szétesik, koszos lesz stb.... Akkor azért nem fogadják el. 
Valakinek ez hatalmas üzleti lehetőség, és busás módon keres rajta...
Pont ezért szeretem olvasgatni a A normális élethez ragaszkodók csoportot, ott elmerik még mondani az emberek a véleményüket szabadon. Ahogy én is itt a blogon, igaz hogy anonim módon. De nem csak bólogató birkaként...

Kövess minket Facebookon:
https://www.facebook.com/hirvelemeny/

Megjegyzések

  1. Nem igaz, hogy semmi elle nem véd! Mondjuk lehet otthon is varrni! Nekem rendes, otthon varrott szövetmaszkom van. Pont arra jó, hogy a ki-és belélegzett levegőt megszűri. Így a porszemek megtapadnak a szövet külsején, és jóval kisebb a fertőzés veszélye. Mellesleg, Japánban, Kínában, Dél-Koreában, stb. is ilyen szövetmaszkokat hordanak az emberek már évtizedek óta. És jé! Bevált! Mikor kinn éltem három évig, egyszer fáztam meg nagyon. Vettem száz yenért (akkor ez kb. 200 forintnak felelt meg) egy csomag maszkot és azokat hordtam. Inkább a maszk, minthogy összefertőzzek bárkit. Ráadásul kaptam is volna a megjegyzéseket, ha nem hordok maszkot, amikor köhögök és tüsszögök. Itthon ennek nincs hagyománya, ráadásu az emberek egymásnak adják át a baromságokat, hogy a maszk semmire sem jó. Igen, az eldobható maszk azért eldobható, mert pár alkalommal lehet csak használni. Mint mondtam, rendes szövetanyagból nem tart semeddig sem megvarrni. Rengeteg embet látok házilag készült maszkkal. De akár egy sál is megfelel a célra.
    Szerintem nagyobb baj az, hogy sokan csak torokmelegítőnek használjk a maszkot, vagy csak a szájukat takarják el vele. Orron keresztül ugyanúgy meg tudsz fertőződni. És azért kell zárt helyen használni maszkot, mert ott nehezebben cserélődik a levegő. Hiába a légkondi, az nem helyettesíti a szellőztetést, vagy a nyitott teret.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések