Vidéken újrakezdő?

Van facebookon egy csoport, a Vidéken újrakezdők, tök jó csoport segít mindenki mindenben amivel tud. Hol egy apró tanács, hol pedig egy-egy kis adás - vétel. Teljesen jó, bárki bármit szeretne tudnak segíteni.
Eme kis bevezetésre azért volt szükség, hogy te kedves olvasó megértsd minden részét a cikknek.
Nos a lényeg :
Kávézom nyugodtan a cégnél és mögöttem két nő, vagy anyuka talán cseverészik. Nem is figyeltem rájuk különösen. Egyszer csak az egyik fennhangon azt mondja hogy válni készül éppen. 

Innentől kezdve már azért fél füllel figyeltem, tudom hogy nem szép dolog, de hát emberi kíváncsiság.
Ez a beszélgetés zajlott le közöttük :
-Miért akarsz elvállni?
-Ne is mondd, kikészültem mióta falura költöztünk. Nem bírom tovább, semmit se tudok tenni a kártevők ellen.
-Miért nem kérdezed meg a Vidéken újrakezdők csoportot facen?
-Próbáltam, de azok fanatikus állatvédők.
-Mert?
-A kutya összepiszkít mindent, a teraszt a madarak piszkítják össze, ha lefeküdnék az udvaron napozni akkor a pókok és egyéb undorító bogarak rohangálnak rajtam. Nem bírom már, egy perc nyugalom sincs. Ősszel minden tele van falevelekkel, most télen hóval és senki se takarítja el. A férjem meg csak este érek haza. Mi vagyok én hogy kerülgetni kell?
Csoportba amit mondtál kérdeztem mit kell ez ellen tenni de szerintük én vagyok a hülye mert ez a természetes. Hát nem, érdekes városba nincs ilyen, rendes civilizált helyen.
Itt volt az a pont ahol sajnos távoztak, pedig kíváncsi lennék mi volt a folytatás.
Komolyan van ennyire sötét ember még a világon?

Kommentjeiteket várom itt alul a hozzaszolásoknál, és köszönöm a megosztásokat. Ha tetszik a blog, bal oldalon iratkozz fel, hogy ne maradj le az új posztokról

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések