Csak balekokat alkalmaz a Waberers?

Első látásra a gyors válasz az hogy igen. De a helyzet az hogy ez a legkisebb mértékben sem igaz.
Ahhoz hogy ezt megértsük, és ne csak a több perces videóban látható bénázás összeállítást lássuk, amikor a hid alatt vannak beszorulva, vagy éppen a szántóföldeken elsüllyedve, mert a GPS arra vitte, pár dolgot elkell fogadni. 

Először is a cég jelenleg Európa egyik legnagyobb szállítmányozási vállalata. Több ezer szerelvényt birtokol, és fut Európa útjain a cég logója alatt, évente több millió kilométert megtéve.
Így sokkal jobban feltűnő hogy ha összetörik mondjuk 10 szerelvény, mint ha a Gipsz Jakab Transz (bocs ha van ilyen cég) 4 szerelvényéből 2.
Az első esetben nincs 1% szerelvény kiesés, amit a cég szinte meg sem érez, míg a másik cégnél a fele gördülőállomány parkolópályára kényszerült.
Lehet erre mondani hogy ez csak játék a számokkal, de ha üzleti szempontból nézzük nagyon nem mindegy.
A másik szempont pedig hogy a cég minden szemrebbenés nélkül örömmel alkalmaz frissen végzett sofőröket. Ők rutin hiánya miatt pedig több gondot tudnak okozni. De hát istenem, ugye mindenki volt kezdő.
Ezzel a cikkel nem a céget szeretném ajnározni, csak szeretném ha megértené pár ember miért lehet tőlük ennyi hibát látni. És inkább valahol büszkék kellene hogy legyünk arra hogy ez egy hazai cég.
Vélemények jöhetnek a kommentekhez nyugodtan, és köszönöm a megosztásokat. Ha pedig érdekel a blog, iratkozz fel bal oldalon a rendszeres olvasók közé.

Megjegyzések

  1. Ez a cég már nem magyar cég. A MID Europa az egyik legnagyobb tulajdonosa a cégnek.

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazgató és helyettese is lemondott.Nem a L F re utálok!!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések